Reklamacije i povrat

Reklamacije

Nezadovoljni ste proizvodom  koji ste kupili na našoj stranici? Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.   

Ukoliko ustanovite, prilikom prve upotrebe (unutar 7 dana od primitka), da je proizvod koji ste dobili neispravan molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake:

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom comp@bih.net.ba, telefonski na 037 512 850, putem online chata na stranici ili preko društvenih mreža.

Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije i, temeljem Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome:    

  • može li se proizvod zamjeniti za novi, 
  • može li se za proizvod vratiti novac,    
  • ili da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis.   

U slučajevima kad se proizvod može zamjeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac,  reklamirani proizvod se vraća na naše skladište. Vaša obaveza je da proizvod zapakujete i spremite za preuzimanje brze pošte u originalnoj ambalaži sa svim dodacima i dokumentacijom koje ste dobili uz proizvod. Kad proizvod stigne na skladište, nakon što bude pregledan, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 037 512 850 ili e-mailom na comp@bih.net.ba.

U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam sve podatke ovlaštenog servisa.

Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.

U slučaju da proizvod koji ste dobili ne odgovara slikom ili specifikacijom proizvodu koji ste naručili isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 7 dana od primitka. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen.

Ukoliko uređaj trebate servisirati, molimo da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj te postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa. 

Ukoliko se radi o kvarovima unutar garantnih rokova, što ne podrazumjeva kvarove nastale unutar 7 dana od preuzimanja pošiljke ili neispravnosti koje su utvrđene nakon samog preuzimanja pošiljke, kupac treba direktno kontaktirati ovlašteni servis u skladu s uputama na garantnom listu.

Ukoliko je naručeni proizvod neispravan, ne odgovara opisu na stranici moguće je, u od 7 dana od primitka narudžbe, napraviti zamjenu ili povrat proizvoda. Nakon isteka ovog roka kupca usmjeravamo na ovlašteni servis, u skladu s garantnim uslovima i uputama navedenim u garantnom listu.

Za sve ostale i detaljnije informacije oko reklamacije, povrata i servisiranja slobodno nas kontaktirajte e-mailom comp@bih.net.ba, telefonski na 037 512 850, putem online chata na stranici ili preko društvenih mreža.

Slobodno dalje naručujte na našoj stranici.

Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.

Radno vrijeme telefonskih operatera je radnim danom od 9:00h do 18:00h i subotom 09:00h do 16:00h.
Nedeljom i praznicima korisnička podrška nije dostupna.