Kako bismo olakšali snalaženje na našim stranicama, odgovorili smo na vaša najčešća pitanja. Vjerujemo da će vam odgovori pomoći kako biste što lakše, brže i bez nedoumica izvršili narudžbu željenog proizvoda.
Gdje mogu provjeriti je li proizvod koji želim dostupan?
Na stranici, ispod cijene proizvoda stoje podaci o dostupnosti. Ukoliko proizvod nije dostupan, kod cijene proizvoda biće istaknuto “Nije dostupno”. Datum koji vidite ispod cijene proizvoda je datum najranije moguće dostave proizvoda na Vašu adresu. Znači, ako odmah naručite proizvod, na taj datum će vam biti isporučen, osim ako sami u postupku narudžbe ne odaberete kasniji datum.
Kako mogu platiti svoju narudžbu?
Omogućujemo različite načine plaćanja, ovisno o vašim mogućnostima i životnom stilu. Svoju narudžbu možete platiti gotovinom prilikom preuzimanja, karticama jednokratno, shopping karticama do 24 rate, Internet bankarstvom ili općom uplatnicom.
Koji je trošak dostave?
Dostava je moguća na teritoriji cijele BiH po cijeni od 10KM po narudžbi za artikle do 10kg. Za sve ostale informacije o cijeni dostave paketa kontaktirajte nas na +387 61 933 085.
Mogu li naručiti dostavu proizvoda na svoju adresu?
Naravno, potrebno je samo da u polja adrese za dostavu upišete svoje podatke.
Mogu li proizvod sam preuzeti, da ne plaćam troškove dostave?
Možete, na koraku odabira dostave odaberite „Lično preuzimanje“. Lično preuzimanje moguće je u našoj radnji u Cazinu.